Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut à tous,   J'ai une nouvelle qui risque de vous réjouir. J'ai envoyé un mail à la team pour savoir si la version finale 2.0 inclurait le support de Pokémon X/Y, Animal Crossing, le multirom et le

Ils parlent de Noël et du 31 Décembre de quel année ?  

limite ici on attend plus cette jolie update que le Nouvel An ^^ (Prions )   la Saint GATEWAY

dans tous les cas je vous souhaite un excellent Réveillon ici, à l'année prochaine :)

merci je vous le souhaite a vous aussi

 

N'oubliez pas l'emploi du conditionnel dans le message !!!!

je ne oublie pas espere que il vons la sorti dans la nuit c est tout :whistle: :whistle: :whistle:

car je veut jouer demain a mon pokemon et animal crossing je me leve vers 9h on vera :whistle: espere que elle sera la :icon_consoles: :icon_consoles: :icon_psp: :starwars:

Link to post
Share on other sites

J'ai envoyé un mail à la team à propos du multi-rom au format fat32 car ça risque de poser problème pour les jeux de plus de 4Go comme Donkey Kong Country Returns ou Metal Gear. En fat32 les fichiers de plus de 4Go ne sont pas transférables en copier-coller.

On verra bien ce qu'ils répondront mais il faudra peut-être garder la méthode actuelle et une carte de 8Gb pour chacun de ces jeux (si la méthode est toujours fonctionnelle évidemment)

Link to post
Share on other sites

oui c'est visiblement le cas, n'attendez pas ce soir ni demain ^^

 

source GBATEMP :

 

NEWS
HAPPY NEW YEAR

1/01/2014
We wish a happy new year to all Gateway users around the world. 2014 will be a great year for us with a lot of things to come!

We have been working hard to release our final 2.0 firmware in 2013 as we know you are all highly expecting it. Because we want to make sure to offer a stable and fully tested product, we are slightly delaying our next update to the early days of 2014.

This is what our users will soon be able to enjoy on their Gateway system:

- Integrated menu system
- Emu-Nand with up to date compatibility
- Back up your own game cartridges and create your own ROMs
- Nand based titles compatibility
- Fat32 based drag & drop Multi-Rom
- New real time save system

Note: User feedback for GW2.0b2 has been overwhelmingly positive. The absolute stability of our beta menu system was an important milestone for us prior to pushing out the FPGA update required for some of the new features.

Happy New Year! We will be back soon with our new firmware.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...